Module I – Techniek & Onderhoud

“Voor een optimale conditie van het gebouw, waardebehoud van uw woning en maximaal woongenot”


1. Basis vaste diensten

  • Technische klachten- en storingsdienst
  • Calamiteitenlijn 365 dagen per jaar/ 24 uur per dag
  • Toelichten van de MJOP aan het bestuur of op de algemene ledenvergadering


2. Standaard variabele diensten

  • Jaarlijks verrichten van een bouwtechnische inspectie
  • Jaarlijks bijstellen van het Meer Jaren Onderhouds Plan
  • Afhandelen van schades aan de opstallen


3. Extra aanvullende diensten

  • Afsluiten en beheren van service- en onderhoudscontracten
  • Onderbrengen van bestaande contracten onder collectieve contracten (20%-50% voordeliger)
  • Opstellen van een Meer Jaren Onderhouds Plan
  • Aanbesteden, begeleiden en opleveren van groot onderhoud
  • Opleveren collectieve bouwdelen en installaties vanuit nieuwbouw
  • Verrichten van voorbereidende en uitvoerende werkzaamheden bij groot-onderhoud, renovatie en nieuwbouw
  • Optreden in arbitragekwesties
  • Aanvragen van bouwvergunningen en informatieplannen
  • Onderhouden van contacten met Bouw- en Woningtoezicht en andere instanties
  • Uitvoeren van constructief onderzoek
  • Adviseren op het gebied van energiebesparing
  • Verstrekken van energielabels
  • Maatwerk adviezen en ondersteunende werkzaamheden op technisch-bouwkundig gebied




Module II - Financiën & BoekhoudingKlik hier voor meer informatieModule III - Administratie & OrganisatieKlik hier voor meer informatie